Intro
Soms verandert er niks. Het gros van de mensen wil niets veranderen. Liever bekende ellende dan onbekend geluk.
En dus kunnen we nu voor de 3e keer op rij zien dat het WK voetbal gehouden wordt in een totaal fout land met totaal foute mensen.
We waren nog vol goede moed toen Sepp Blatter eindelijk oprotte maar het bleek een verandering van het soort: “Je weet wat je hebt, je weet nooit wat je terugkrijgt” te zijn.
Zelfs Herr Blatter spuugde zijn gal over gekke Gianni. Nou dan maak je het bont. Sepp heeft zoveel boter op zijn hoofd, daar is de Europese boterberg niets bij.
Maar Gianni spant de kroon. Wat een idioot. De FIFA peace price voor Trump? Seriously? Keer op keer denk je, het kan niet erger en jawel hoor.

En nu, na Rusland en Quatar een WK in een door Keizer Trump geregeerde Verenigde Staten. Ja OK, Canada en Mexico doen ook mee. “Spek en Bonen”.
Dit wordt de “Trump” show. We hebben het nog geprobeerd, tegen beter weten in. Bram en Freek hadden in 1978 al gefaald om ons niet naar Argentinië te laten gaan. “Bloed aan de Paal”, mensen van mijn leeftijd weten het nog wel.
En nu willen we zoooo graag. En de financiële belangen zijn zoooo groot.
Nou ja. Ik kijk niet. Ik hoef er niet bij te zeggen: geloof me maar. Ik heb 2x bewezen ook echt niet te kijken. Steek het WK in je ***
Net zoals ik ook niet meer naar de VS vlieg. En dat heb ik vaak genoeg gedaan (Ik denk dat ik er bijna 50x geweest ben)
Prachtig land maar vol met doorgedraaide idioten. En de grootste idioot regeert het land.
Nou ja. Dan maar genieten van de vele vrije uren die het niet kijken oplevert.
Groetjes
Walter