UEFA-Cup
Feyenoord – Schalke Zoals gezegd, zo’n week tool-training is behoorlijk vermoeiend. Ik was elke dag nog bezig geweest Zondagavond nog … Continue reading UEFA-Cup
I Blog and therefor I am
Feyenoord – Schalke Zoals gezegd, zo’n week tool-training is behoorlijk vermoeiend. Ik was elke dag nog bezig geweest Zondagavond nog … Continue reading UEFA-Cup
Nat en koud. Tsja… het is herfst. Vorige week is de Sint aangekomen in Zeeland. Deze week komt hij in … Continue reading De Sint in Hellendoorn
Een Nokia E61 Continue reading Mijn nieuwe Telefoon!
Badische Gastfreiheit We hebben vannacht overnacht aan de Autobahn. Aan de A5 is de Raststätte “Baden Baden”. Sigrun kon geen … Continue reading Bretzen en Koffie
Hotel woekeraars, Continue reading Hotel Stadt Rosenheim ZUIGT!
Naar de vormalige DDR Continue reading Het (niet zo heel) verre Oosten
De sneeuwgrens in beeld. Live! Continue reading Sneeuw!
Je hoeft niet naar het buitenland voor een mooie zonsondergang. Dat hebben we thuis ook. Foto’s zijn gewoon vanuit het … Continue reading Zonsondergang in Hellendoorn
Back in Vienna Continue reading Wenen