Zomertijd
Zomertijd. En waarom niet. Of toch wel. Of zo. Continue reading Zomertijd
I Blog and therefor I am
Zomertijd. En waarom niet. Of toch wel. Of zo. Continue reading Zomertijd
Naar Nantes. of toch niet. Eindelijk na alle COVID ellende had ik maar weer eens geboekt om naar Nantes te … Continue reading “Die gingen niet”
Sinds 8 maart heb ik Facebook verlaten. Mijn account suddert nog door (FB neemt zijn tijd) maar ik ga niet meer terug. Vandaar deze BLOG. Continue reading Dáááááááááááág Facebook!