UEFA-Cup
Feyenoord – Schalke Zoals gezegd, zo’n week tool-training is behoorlijk vermoeiend. Ik was elke dag nog bezig geweest Zondagavond nog … Continue reading UEFA-Cup
I Blog and therefor I am
Feyenoord – Schalke Zoals gezegd, zo’n week tool-training is behoorlijk vermoeiend. Ik was elke dag nog bezig geweest Zondagavond nog … Continue reading UEFA-Cup
Tooltraining… Voor de verandering… Continue reading Helicoptermuseum
Nat en koud. Tsja… het is herfst. Vorige week is de Sint aangekomen in Zeeland. Deze week komt hij in … Continue reading De Sint in Hellendoorn
Een Nokia E61 Continue reading Mijn nieuwe Telefoon!
Gisteravond was er voetbal op TV. Ik heb zelden tijd om doordeweeks voetbal te kijken en ik was nu ook … Continue reading ManWho??
Een dagje op en neer. Continue reading Een dagje BMW.
Badische Gastfreiheit We hebben vannacht overnacht aan de Autobahn. Aan de A5 is de Raststätte “Baden Baden”. Sigrun kon geen … Continue reading Bretzen en Koffie
Hotel woekeraars, Continue reading Hotel Stadt Rosenheim ZUIGT!
Functioneel naakt We zijn op de Elektronika 2006 in Muenchen. Alleen als bezoekers dit keer. Het is een 2 jaarlijkse … Continue reading De Dikke en de Dunne