Avondrood
Mooie luchten Continue reading Avondrood
I Blog and therefor I am
Mooie luchten Continue reading Avondrood
De verlosser has left the building. Donderdag kwam ineens op Facebook het bericht dat JC was overleden. Mijn eerste gedachte … Continue reading Johan.
De “Erlkönig” is eigenlijk een gedicht, of een lied, van Johann Wolfgang von Goethe. Maar het wordt ook gebruikt om … Continue reading Erlkönige
Na lange tijd heb ik het bloggen weer opgepakt. Om het na een tijdje weer te vergeten… Continue reading He’s back!
Back to the Future – Dag 3 – Zo. na een beetje slaap staan we allebei voor 6 uur op. … Continue reading BttF dag 3 – “Dat gaat die Belg niet leuk vinden!”
Back to the Future – dag 2 – Het landgoed van DEIF is echt prachtig. We hebben allebei heerlijk geslapen. … Continue reading BttF dag 2 -“Een teken van boven”
Freiburg Continue reading Ober-Rhein
Na vorige week begint het kriebelen in de buik als het weekend nadert echt vorm aan te nemen. We staan … Continue reading Nagelbijten
Verrassing met Microsoft Continue reading I hate Windows
Eindelijk! Het is me wat met het weer. In de zomer is het te koud en nu in de winter … Continue reading Sneeuw!!!