Hotel “Painted by Matisse”
Vannacht weer geslapen in ‘Hotel am Stadthaus’. Goed en goedkoop (EUR 45,- per nacht) Dat is geregeld anders… Ik heb … Continue reading Hotel “Painted by Matisse”
I Blog and therefor I am
Vannacht weer geslapen in ‘Hotel am Stadthaus’. Goed en goedkoop (EUR 45,- per nacht) Dat is geregeld anders… Ik heb … Continue reading Hotel “Painted by Matisse”
Dinsdag was ik bij Siemens Postal in Konstanz. Dat ligt aan de Bodensee maar ook aan de Rijn. Het beginpunt … Continue reading Een reisje lans de Rijn, Rijn, Rijn..
Dat was even een tegenvaller. Ik had via www.bahn.de een kaartje gekocht van Friedrichshafen via Lindau naar Konstanz. Dat bleek … Continue reading Het busje komt zo.
De kop hierboven zegt dat het maandag is, het voelt echter nog aan als zondagavond laat. Vroeg opstaan….. ik kan … Continue reading Vroeg maar mooi.
Sinds vrijdag ben ik de trotse bezitter van een 17 inch (size _does_ matter) MacBook Pro. Met 2.16GHz Intel Core … Continue reading Een MAC als laptop
We are in Germany in a kind of castle called Schloss Schwarzenfeld. This is a 2 day meeting with Rhapsody … Continue reading RUGS 2006
Vandaag had ik aardig ritje. Dat dacht ik vooraf tenminste… Ik moest eerst naar Mühlheim (dat ligt onder Freiburg) en … Continue reading Hell freezes over.
Automotive UML Continue reading Siemens VDO
Om 9 uur werd ik opgehaald door Jun die me naar het kantoor van MDS bracht. Jun reed al net … Continue reading Zuid-Korea Dag 3
Bij intercontinentaal reizen ligt het gevaar van de jet-lag altijd op de loer. Ik heb de indruk dat het beter … Continue reading Zuid-Korea Dag 2