Zomertijd
Zomertijd. En waarom niet. Of toch wel. Of zo. Continue reading Zomertijd
I Blog and therefor I am
Zomertijd. En waarom niet. Of toch wel. Of zo. Continue reading Zomertijd
Naar Nantes. of toch niet. Eindelijk na alle COVID ellende had ik maar weer eens geboekt om naar Nantes te … Continue reading “Die gingen niet”
De eerste BLOG na lange tijd. Continue reading Da First (3 time’s a charm….)
Of eigenlijk: “Bonjour”. Want ik ben weer eens in Parijs. Gebeurt steeds vaker de laatste tijd, want ik doe veel … Continue reading Hallo Parijs! (en Nantes)
Zo. Was al weer een tijdje geleden. Het werkt slokt zo veel tijd op dat ik niet echt aan schrijven … Continue reading Ubergeil
En gelachen dat we hebben…. En wij niet alleen… Heel Nederland heeft gelachen. Nou… heel Nederland… nee een klein stukje … Continue reading Helemaal, helemaal niks in…
De “Erlkönig” is eigenlijk een gedicht, of een lied, van Johann Wolfgang von Goethe. Maar het wordt ook gebruikt om … Continue reading Erlkönige
Na lange tijd heb ik het bloggen weer opgepakt. Om het na een tijdje weer te vergeten… Continue reading He’s back!
Freiburg Continue reading Ober-Rhein
Na vorige week begint het kriebelen in de buik als het weekend nadert echt vorm aan te nemen. We staan … Continue reading Nagelbijten